آرایش لب گریم و میکاپ – آموزش درست کردن لب های باریک و حجیم


آرایش لب. چه کنیم تا لب های باریک و حجیم به نظر برسند

اگر به دنبال درست کردن لب های باریک و حجیم در خانه هستید، اصلا نگران نباشید، شما می توانید به سادگی و با استفاده از برجسته سازی لب ها، با لوازم آرایشی و یا استفاده از محصولات دیگر که برای حجیم کردن لب ها، درست شده اند، لب های خود را قلوه ای کنید.

روش اول: برجسته سازی با استفاده از آرایش کردن

میکروپیگمنتیشن لب میکروپیگمنتیشن لب

۱-لب های خود را آماده کنید.

لب های خشک، نور را منعکس نمی کنند و لب های شما را کوچک تر و باریک تر نشان می‌دهند. قبل از اینکه لب هایتان را با آرایش برجسته کنید، هر گونه پوست های اضافی را بردارید و لب هایتان را مرطوب کنید، تا لب هایتان را نرم و صاف کنید.

  • استفاده از مسواک:

لب هایتان را با استفاده از حرکت دایره ای شکل یک مسواک به آرامی بشورید. این کار باعث از بین رفتن پوست‌های خشک و افزایش جریان خون می شود، که در نتیجه باعث تقویت و سرخ شدن لب های شما می شود.

  • اسکراب شکر:

مقدار کمی شکر سفید و یا قهوه ای رنگ بر روی لب های خود بمالید .این کار پوست های خشک را از بین می‌برد و باعث مرطوب شدن لب ها و افزایش جریان خون می‌شود.

  • لایه بردار مرغوب:

یک لایه بردار معتبر بخرید،که احتمالا حاوی مرطوب کننده هم می باشد. این محصولات را می توانید از بسیاری از داروخانه‌ها، خرده فروشی های بزرگ و یا فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کنید.

رژ لب قرمز رژ لب قرمز

۲-لب های تان را خط لب بکشید.

گام بعدی برای داشتن لب های باریک و حجیم خط لب، خطوط لب هایتان را به لحاظ تغییر می‌دهد. همچنین عمق بیشتری به لب هایتان می دهد و در نتیجه باعث می شود که لب های شما توپرتر و جذاب تر به نظر برسند.

  • انتخاب رنگ:

رنگ خط لب را طوری انتخاب کنید که با رنگ رژ لبتان متناسب باشد. هر چه رنگ رژ لب شما، تیره باشد، رنگ خط لبتان هم بایستی به همان نسبت تیره باشد. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید از رژ لب قرمز استفاده کنید خط لبتان را شکلاتی تیره انتخاب کنید. اگر رژ لب رنگ پوست می‌زنید، می‌توانید از خط لب صورتی، رنگ پوست و یا سفید استفاده کنید .در نظر داشته باشید که خط لب شما نباید رنگ تیره ای داشته باشد، در غیر این صورت اولین چیزی که توجه مردم را به خود جلب خواهد کرد، خط لب شماست و نه لب های باریک و حجیم شما .

  • مداد مناسب:

برای این که بتوانید خط لب خود را درست بکشید، نوک مداد شما بایستی تیز باشد. شما می توانید انگشت خود را به آرامی روی خطوط بکشید تا آنها را نرم کنید.

  • کار خود را با کشیدن خط کمان لب شروع کنید.

خط لب را اندکی بالاتر از کمان لب بکشید تا لب های شما را بزرگتر نشان دهد. بعد از آن، خط مرکز لب پایینی خود را با استفاده از همان تکنیک قبلی بکشید. سپس گوشه های بیرونی لب هایتان را بکشید. باز هم شما می توانید خطوط خود را اندکی بالاتر و پایینتر از خطوط اصلی لب هایتان امتداد دهید، تا لب های شما توپر به نظر برسند. در پایان خطوط را به هم وصل کنید .با انگشت خود آنها را باهم یکدست کنید.

رژ لب براق رژ لب براق

۳-لب های خود را با رنگ،پر کنید.

اکنون لب های شما برای رنگ کردن آماده است. شما می‌توانید از رژلب، برق لب یا مداد لب استفاده کنید، تا فضای خالی بین خطوط لبتان را با رنگ، پر کنید .

  • قلم رژ:

رنگ را با استفاده از قلم موی رژ لب، یک قلم موی جداگانه و یا با استفاده از انگشتانتان بزنید.

  • شروع کار:

دقت کنید که گوشه های لبتان را با رنگ، پر کنید. با ایجاد ضربات کوتاه رنگ را تا وسط لب هایتان پخش کنید. این ضربات از کنار خط لبتان شروع می‌شود و تا مرکز لب هایتان ادامه پیدا می کند.

نرم کردن لب نرم کردن لب

۴-رنگ را یکدست کنید.

گام بعدی برای داشتن.....

برای مشاهده ادامه آموزش درست کردن لب باریک و حجیم اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-لب/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: